Sopranistka urodzona w Gdańsku, absolwentka tamtejszego Uniwersytetu Muzycznego im. Stanisława Moniuszki na Wydziale Wokalno-Aktorskim. Zaraz po skończeniu studiów, jako jedna z trzech najlepszych absolwentek Uniwersytetu, została uhonorowana prestiżowym koncertem z orkiestrą Filharmonii Bałtyckiej.
Jest laureatką polskich i zagranicznych konkursów wokalnych: laureatka Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Hariclei Darclee w Braili w Rumunii – nagroda dla Najlepszego Młodego Artysty, finalistka Międzynarodowego Konkursu Belcanto im. Vincenzo Belliniego w Catanii na Sycylii, laureatka Festiwalu Włoskiej Muzyki Operowej „Belcanto per sempre” we Włocławku, półfinalistka Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Otto Edelmanna w Wiedniu.
Uczestniczyła w rundach finałowych prestiżowego Francisco Viñas International Singing Competition w Barcelonie. Sopranistka została także finalistką II Ogólnopolskiego Konkursu Wokalnego im. Bogdana Paprockiego w Bydgoszczy. Czerwińska brała udział w kursach mistrzowskich i seminariach prowadzonych przez takich artystów jak Claire Bartha, Claudio Desderi, Paul Esswood, Kaludi Kalodov, Izabela Kłosińska, Helena Łazarska, Bogdan Makal, Takeshi Moriuchi, Marek Rzepka, Teresa Żylis-Gara.
W 2013 roku w ramach programu „Scena Młodych”, realizowanego przez Operę Kameralną w Warszawie, wystąpiła na tejże scenie w partii Lauretty w operze „Gianni Schicchi” Pucciniego. Na scenie warszawskiej Opery Kameralnej wcieliła się później w Papagenę w „Czarodziejskim Flecie” Mozarta. Wykreowała także tytułową partię we „Francesce da Rimini” Rachmaninowa. W 2014 roku w Filharmonii Kaszubskiej wcieliła się w tytułową postać w operze „Rebeka” Dobrzyńskiego, będącą prapremierą pierwszej opery w języku kaszubskim.
W 2015 roku rozpoczęła współpracę z Operą Bałtycką w Gdańsku, debiutując partią Hanny w operze „Eros i Psyche” Różyckiego. Rozwinęła współpracę z rodzimą operą, kreując postać Musetty w „La Boheme”, Leili w „Poławiaczach pereł”, Eurydyki i Wenus w „Orfeuszu w piekle”, Anniny w „Traviacie”, Archanioła w „Sądzie Ostatecznym” Knittla, stworzonej specjalnie dla gdańskiej opery. Występowała także w spektaklach Jerzego Snakowskiego „Opera?Si!”.
Sukcesy na gdańskiej scenie poprowadziły śpiewaczkę do bydgoskiej Opery Nova. Można ją usłyszeć w partii Paminy w „Czarodziejskim Flecie”, w partii Hanny w „Strasznym Dworze”, w partii Fiordiligi w „Cosi fan tutte”, w partii sopranowej „Stabat Mater” Szymanowskiego, w partii Małgorzaty w „Fauście” oraz w partii Noriny w „Don Pasquale”, najnowszej tegorocznej produkcji bydgoskiej sceny.
Sopranistka występowała pod batutą uznanych dyrygentów, takich jak Lorenzo Coladonato, Maciej Figas, Friedrich
Haider, Sylwia Janiak-Kobylińska, Rafał Kłoczko, Warcisław Kunc, Szymon Morus, Wojciech SemerauSiemianowski, Yaroslav Shemet, Jean Luca Tingaud, Piotr Wajrak.
W grudniu 2019 roku artystka miała zaszczyt wystąpić na koncercie ze znanym urugwajskim śpiewakiem Erwinem Schrottem, wykonując arie solowe oraz duety. To ważne wydarzenie odbyło się w Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku, a orkiestrą zadyrygował Lorenzo Coladonato.
Śpiewaczka pojawia się w różnych instytucjach kulturalnych w Polsce, między innymi w Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku, Filharmonii Kaszubskiej w Wejherowie, Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie czy w Filharmonii Pomorskiej w Słupsku. Bierze także aktywny udział w rozwoju gdańskiej fundacji KulturaTeraz!, występując w spektaklach produkowanych przez fundację, takich jak „Księżniczka Czardasza” czy „Zemsta Nietoperza”.